Пошуковий запит: (<.>A=Kornieva Z$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Kornieva Z. M. Practical classroom techniques of sociolinguistic competence development in teaching esp to students majoring in technology [Електронний ресурс] / Z. M. Kornieva // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_119_28
|
2. |
Kornieva Z. М. Efficiency testing of experiential ESP instruction to future system analysts [Електронний ресурс] / Z. М. Kornieva, I. V. Pavlovska // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_13 Висвітлено актуальну проблему застосування експерієнційної методики у процесі навчання англійської мови у вищих навчальних закладах немовного профілю. Запропоновано використовувати вищевказану методику для загальної іншомовної професіоналізації навчання англійської мови, тобто для забезпечення оволодіння студентами загальними аспектами професійної іншомовної комунікації, спільними для більшості немовних спеціальностей. Виходячи із компонентного складу іншомовної комунікативної компетентності, професійно орієнтовану англійську мову запропоновано викладати аспектно. Серед таких аспектів автори виділяють предметний, соціолінгвістичний, лінгвістичний, психологічний та комунікативний аспекти навчання англійської мови. Експерієнційне навчання визначається як навчання через досвід практичної діяльності, яка здійснюється засобами виучуваної мови. Експериментальне навчання англійської мови із застосуванням експерієнційної методики проводилося протягом семестру в Інституті прикладного системного аналізу. Описано етапи експериментальної перевірки її впровадження на основі нового підручника, в якому пропонується навчання загальної англомовної професіоналізації на основі аспектного підходу. Представлено фактичні результати оцінки ефективності застосування підручника та пропонованої методики для навчання англійської мови студентів напряму підготовки "Системний аналіз". Наведено також результати анкетного опитування студентів, проведеного з метою визначення оцінки студентами підручника, методики, навчальних завдань - досягнень у англомовній комунікативній компетентності.
|
3. |
Kornieva Z. M. Efficiency of teaching English monologue production to future mechanical engineers by means of podcasting [Електронний ресурс] / Z. M. Kornieva, O. V. Vashchylo // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_7
|
4. |
Liubashenko O. Dialogic interactive speaking skills assessment in the experiential teaching of technical English to tertiary school students [Електронний ресурс] / O. Liubashenko, Z. Kornieva // Advanced education. - 2019. - № 13. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2019_13_5
|
5. |
Kornieva Z. M. Idiostyle Peculiarities in Tuna Kiremitçi`s "Prayers Stay the Same” [Електронний ресурс] / Z. M. Kornieva, I. M. Borbenchuk // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2022. - № 2. - С. 224–237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2022_2_21
|
6. |
Baklazhenko Y. On occasion of the 300th anniversary: Hryhorii Skovoroda`s pedagogical ideas as a precursor of differentiated teaching [Електронний ресурс] / Y. Baklazhenko, Z. Kornieva, I. Borbenchuk // Advanced education. - 2023. - № 22. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2023_22_3
|
7. |
Kornieva Z. Translation and teaching of classical ancient Greek literature in Ukraine: cultural influence and historical dimension [Електронний ресурс] / Z. Kornieva, I. Borbenchuk, Y. Baklazhenko // Advanced education. - 2023. - № 23. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2023_23_3
|