Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kornieva Z$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Kornieva Z. M. 
Practical classroom techniques of sociolinguistic competence development in teaching esp to students majoring in technology [Електронний ресурс] / Z. M. Kornieva // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_119_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Kornieva Z. М. 
Efficiency testing of experiential ESP instruction to future system analysts [Електронний ресурс] / Z. М. Kornieva, I. V. Pavlovska // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_13
Висвітлено актуальну проблему застосування експерієнційної методики у процесі навчання англійської мови у вищих навчальних закладах немовного профілю. Запропоновано використовувати вищевказану методику для загальної іншомовної професіоналізації навчання англійської мови, тобто для забезпечення оволодіння студентами загальними аспектами професійної іншомовної комунікації, спільними для більшості немовних спеціальностей. Виходячи із компонентного складу іншомовної комунікативної компетентності, професійно орієнтовану англійську мову запропоновано викладати аспектно. Серед таких аспектів автори виділяють предметний, соціолінгвістичний, лінгвістичний, психологічний та комунікативний аспекти навчання англійської мови. Експерієнційне навчання визначається як навчання через досвід практичної діяльності, яка здійснюється засобами виучуваної мови. Експериментальне навчання англійської мови із застосуванням експерієнційної методики проводилося протягом семестру в Інституті прикладного системного аналізу. Описано етапи експериментальної перевірки її впровадження на основі нового підручника, в якому пропонується навчання загальної англомовної професіоналізації на основі аспектного підходу. Представлено фактичні результати оцінки ефективності застосування підручника та пропонованої методики для навчання англійської мови студентів напряму підготовки "Системний аналіз". Наведено також результати анкетного опитування студентів, проведеного з метою визначення оцінки студентами підручника, методики, навчальних завдань - досягнень у англомовній комунікативній компетентності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.474 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kornieva Z. M. 
Efficiency of teaching English monologue production to future mechanical engineers by means of podcasting [Електронний ресурс] / Z. M. Kornieva, O. V. Vashchylo // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Liubashenko O. 
Dialogic interactive speaking skills assessment in the experiential teaching of technical English to tertiary school students [Електронний ресурс] / O. Liubashenko, Z. Kornieva // Advanced education. - 2019. - № 13. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2019_13_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 663.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Kornieva Z. M. 
Idiostyle Peculiarities in Tuna Kiremitçi`s "Prayers Stay the Same” [Електронний ресурс] / Z. M. Kornieva, I. M. Borbenchuk // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2022. - № 2. - С. 224–237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2022_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.838 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Baklazhenko Y. 
On occasion of the 300th anniversary: Hryhorii Skovoroda`s pedagogical ideas as a precursor of differentiated teaching [Електронний ресурс] / Y. Baklazhenko, Z. Kornieva, I. Borbenchuk // Advanced education. - 2023. - № 22. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2023_22_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Kornieva Z. 
Translation and teaching of classical ancient Greek literature in Ukraine: cultural influence and historical dimension [Електронний ресурс] / Z. Kornieva, I. Borbenchuk, Y. Baklazhenko // Advanced education. - 2023. - № 23. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2023_23_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського